Δες πώς μπορείς να γεμίσεις το ημερολόγιο του ξενοδοχείου σου με άμεσες κρατήσεις μέσω Google Ads.
✔ Αν το ξενοδοχείο σας κλείνει 100 διανυκτερεύσεις μέσω Booking.com, με μια μέση προμήθεια 20%, αυτό σημαίνει ότι χάνετε χιλιάδες ευρώ ετησίως, χρήματα που θα μπορούσαν να αυξήσουν την κερδοφορία σας.
✔ Τώρα, φανταστείτε ότι το ξενοδοχείο σας κλείνει 500 διανυκτερεύσεις μέσω OTAs. Με το ίδιο ποσοστό προμήθειας (20%), το ποσό που χάνετε αυξάνεται δραματικά. Αυτό μπορεί να φτάσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ το χρόνο, ποσό που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για βελτιώσεις, διαφήμιση και ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
✔ Αντί να πληρώνετε ένα σημαντικό ποσοστό των εσόδων σας στις OTAs, μπορείτε να επενδύσετε αυτά τα χρήματα στη δική σας digital στρατηγική. Με έξυπνες κινήσεις στο SEO, Google Ads, email marketing και remarketing, μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερους απευθείας επισκέπτες, μειώνοντας την εξάρτηση από τρίτους και αυξάνοντας το καθαρό σας κέρδος.
✔ Η μετάβαση από τις OTAs στις direct κρατήσεις δεν είναι απλώς μια μείωση κόστους, αλλά μια επένδυση στην αυτονομία της επιχείρησής σας. Όσο περισσότερες απευθείας κρατήσεις λαμβάνετε, τόσο περισσότερο ελέγχετε την τιμολογιακή σας πολιτική, τη σχέση με τον πελάτη και το brand σας.
Μάθετε περισσότερα – Κλείστε ένα δωρεάν ραντεβού!
Το μάρκετινγκ δεν είναι δαπάνη· είναι μια στρατηγική επένδυση που αποδίδει πολλαπλάσια. Με μια μικρή προσαρμογή στις τιμές των δωματίων, μπορείτε να ενσωματώσετε το κόστος μάρκετινγκ στη στρατηγική τιμολόγησής σας, χωρίς να επιβαρύνετε την επιχείρηση σας. Καθώς η προβολή του ξενοδοχείου σας ενισχύεται μέσα από στοχευμένες ενέργειες μάρκετινγκ, η αξία που αποπνέετε δικαιολογεί μια ελαφρώς υψηλότερη τιμή για τα δωμάτιά σας.
Όταν οι ταξιδιώτες αντιλαμβάνονται τη μοναδικότητα των υπηρεσιών σας και τις προσεγμένες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαμονή τους ξεχωριστή, είναι διατεθειμένοι να επενδύσουν περισσότερο για να την απολαύσουν.
Η πιστοποίηση Google Partner σημαίνει ότι έχουμε το βάθος γνώσεων και τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση που απαιτούνται για να σας προσφέρουμε τις καλύτερες πρακτικές ψηφιακής διαφήμισης και στρατηγικής, διασφαλίζοντας έτσι ότι η επένδυσή σας σε ψηφιακό μάρκετινγκ αποδίδει στο μέγιστο. Εμείς, στην Elefsi, είμαστε αφοσιωμένοι στο να φέρουμε αποτελέσματα που ενισχύουν τη φήμη και τα έσοδα του ξενοδοχείου σας, αξιοποιώντας τις πιο σύγχρονες μεθόδους και εργαλεία που μας παρέχει η Google.
Μέσα από αυτήν τη συνεργασία, το ξενοδοχείο σας επωφελείται από τη δύναμη της πιστοποιημένης τεχνογνωσίας μας, κερδίζοντας μεγαλύτερη αναγνώριση στην αγορά και προσελκύοντας περισσότερους επισκέπτες που αναζητούν αξιόπιστες και ποιοτικές υπηρεσίες.
Το σημαντικότερο πρόβλημα που συνήθως αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων είναι η μεγιστοποίηση των εσόδων σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά, ενώ παράλληλα εξισορροπούν το λειτουργικό κόστος και διατηρούν την ικανοποίηση των επισκεπτών.