Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) έχουν φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επισκέπτες κλείνουν καταλύματα, προσφέροντας ευκολία στους ταξιδιώτες και προβολή στα ξενοδοχεία. Ωστόσο, για πολλούς ξενοδόχους, η μεγάλη εξάρτηση από τους OTAs έχει μεγάλο κόστος - υψηλές προμήθειες, περιορισμένος έλεγχος των σχέσεων με τους πελάτες και μειωμένη κερδοφορία.
Ένας από τους πελάτες μας, ένα μπουτίκ ξενοδοχείο στην Ελλάδα, μείωσε την εξάρτησή του από τους OTAs από 80% σε 50% μέσα σε ένα χρόνο, εφαρμόζοντας στοχευμένες στρατηγικές που βελτίωσαν τις δυνατότητες απευθείας κρατήσεων.
Οι άμεσες κρατήσεις δίνουν τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους επισκέπτες, να μειώσουν την εξάρτηση από τους OTAs και να διατηρήσουν περισσότερα έσοδα. Η μετατόπιση της εστίασης στην άμεση δέσμευση επιτρέπει στα καταλύματα να δημιουργούν εξατομικευμένες εμπειρίες, ενισχύοντας την αφοσίωση και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία σε μια ανταγωνιστική αγορά.
Επενδύστε σε έναν υψηλής απόδοσης ιστότοπο: Ο ιστότοπός σας αποτελεί τον πιο σημαντικό ψηφιακό πόρο. Φροντίστε να είναι ταχύς, φιλικός προς κινητές συσκευές και οπτικά ελκυστικός, με μία απρόσκοπτη διαδικασία κρατήσεων. Παρουσιάστε τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου σας για να ενθαρρύνετε τις άμεσες κρατήσεις.
Αξιοποιήστε το SEO: Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας με στοχευμένες λέξεις-κλειδιά για να βελτιώσετε τις κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης. Η αυξημένη προβολή εξασφαλίζει ότι οι ταξιδιώτες θα εντοπίσουν το κατάλυμά σας χωρίς να εξαρτώνται από τις πλατφόρμες OTA.
Προσφέρετε κίνητρα για απευθείας κρατήσεις: Παρέχετε αποκλειστικά προνόμια, όπως δωρεάν πρωινό, αναβαθμίσεις δωματίων ή καθυστερημένο check-out. Αυτά τα κίνητρα ενισχύουν την αξία για τους επισκέπτες και τους ενθαρρύνουν να κάνουν κρατήσεις απευθείας.
Βελτιώστε το επιχειρηματικό σας προφίλ στο Google: Διατηρήστε το προφίλ σας ενημερωμένο με ακριβείς πληροφορίες, κριτικές και συνδέσμους απευθείας κρατήσεων. Μια ισχυρή τοπική παρουσία SEO μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την επισκεψιμότητα.
Δημιουργήστε στοχευμένες καμπάνιες Google Ads: Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις Google Ads για να προσεγγίσετε ταξιδιώτες που αναζητούν ενεργά καταλύματα. Επαναπροσδιορίστε τους δυνητικούς επισκέπτες και μετατρέψτε το ενδιαφέρον τους σε απευθείας κρατήσεις.
Ενεργοποιήστε τους επισκέπτες μέσω μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Επανασυνδεθείτε με προηγούμενους επισκέπτες προσφέροντας εξατομικευμένες προσφορές και ενημερώσεις. Το μάρκετινγκ μέσω email αποτελεί οικονομικά αποδοτικό τρόπο για να προωθήσετε επαναλαμβανόμενες κρατήσεις και να χτίσετε την αφοσίωση.
Δώστε έμφαση στην εμπειρία των επισκεπτών: Οι αξέχαστες εμπειρίες των επισκεπτών οδηγούν σε θετικές κριτικές και επαναλαμβανόμενες κρατήσεις. Οι ικανοποιημένοι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν και να κάνουν απευθείας κρατήσεις.